Hoi, waarmee kunnen we je helpen?
Veel gestelde vragen
-
Hoe kan ik een reservatie annuleren?
Annuleren doe je gemakkelijk zelf via de link in je reserveringsbevestiging. Ben je deze kwijt? Je kan hem gemakkelijk opnieuw opvragen.
1. Open je reserveringsbevestiging
2. Ga naar Reservering annuleren? en klik op de link
3. Bevestig dat je de reservering definitief wil annuleren. En klaar is Kees!Goed om te weten: de reservering is pas geannuleerd wanneer je deze stappen hebt doorlopen en een annuleringsbevestiging hebt ontvangen. De kosten die het hotel als gevolg van annuleren in rekening brengt, zijn afhankelijk van de annuleringsvoorwaarden. Indien je een annuleringsverzekering hebt afgesloten, kun je een beroep doen op de verzekering om de kosten terug te vragen.
-
Hoe kunnen prijzen per dag verschillen?
De prijzen van de aangeboden Specials en kamers zijn opgebouwd uit flexibele tarieven. De hotels kunnen 24 uur per dag hun prijzen en beschikbaarheid aanpassen op HotelSpecials.be. Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen de hotels nog een prijswijziging toepassen op het huidige tarief.
-
Kan ik extra voorkeuren opgeven?
Ja, je kunt tijdens het reserveren extra voorkeuren opgeven. Deze zal naar het hotel worden verzonden zodat zij op de hoogte zijn van de wens en hier rekening mee kunnen houden. Het kan zijn dat voor bepaalde wensen (zoals een ander kamertype of bepaalde faciliteit) een toeslag geldt. Hoewel het hotel altijd rekening probeert te houden met jouw wensen, is een voorkeur echter geen garantie.
In het geval je nog extra voorkeuren na de reservatie wil opgeven, dien je direct contact op te nemen met het hotel. De contactgegevens van het hotel vind je terug op de reserveringsbevestiging.
Indien jouw voorkeur van medisch belang is dat je boeking ervan afhangt, adviseren wij je om hier vooraf contact over op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier.
-
Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer?
De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, zelfs per moment, verschillen. Indien er geen kamers worden getoond op de door jouw gekozen datum, zijn er geen kamers beschikbaar.
-
Hoeveel moet ik betalen om kinderen mee te nemen?
Voor kinderen gelden in sommige gevallen speciale kamerprijzen. Deze prijzen verschillen per hotel en per leeftijd van het kind. De zogeheten kinderprijzen zijn alleen van kracht bij 2 betalende volwassenen op de kamer. Wanneer je een reservering maakt voor 1 volwassene en 1 kind wordt de prijs voor 2 volwassenen berekend. Meestal zijn de prijzen en beschikbaarheid voor een extra bed voor 1 kind op aanvraag beschikbaar.
Wil je een kamer boeken voor jou en kind(eren)? Wees zeker van een extra bed door in de kameromschrijving goed te lezen voor hoeveel personen de kamer is en wat de samenstelling is van de bedden. Ben je hier niet zeker van? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wil je kinderen tot 12 jaar gratis meenemen? Dat kan! Beschouw snel onze Family Specials: Family Specials - bij deze hotels mogen kinderen gratis mee (hotelspecials.be)