Novotel Hannover , 4 Sterren

Podbielskistraße 21-23 30163 Hannover Duitsland
  • Sauna
  • Comfortabele kamers
  • Centraal gelegen

Over het hotel

  • Sauna
  • Comfortabele kamers
  • Centraal gelegen
Het Novotel Hannover is een modern hotel in het hart van de hoofdstad van de deelstaat Nedersaksen. De stad staat bekend om zijn beurs, die jaarlijks tal van exposanten en bezoekers van over de hele wereld trekt. Maar ook de historische bezienswaardigheden en groene parken maken van Hannover een populaire reisbestemming.
  • Locatie
    8.7
  • Prijs-kwaliteit
    8.5
  • Gastvrijheid en service
    8.7
  • Sfeer in het hotel
    8.8
  • Inrichting en comfort
    8.6
  • Properheid / hygiëne
    8.7
Gebaseerd op 63 echte beoordelingen door onze gasten.
Zeer dicht tegen centrum, parkeergarage onder hotel, zeer proper, mooie kamers, mooie welness, zeer uitgebreid en lekker ontbijt
Anoniem ‐ BE, 4 nov 2023
Podbielskistraße 21-23 30163 Hannover Duitsland
Afstand tot:
Centrum
3 km
Treinstation
3 km
Metro
200 m
Vliegveld
10 km

Wanneer wil je weg?

Jouw reisdata

Ontgrendel exclusieve kortingen op dit hotel door lid te worden

Door HotelSpecials aanbevolen

Kamers

Helaas! Dit hotel heeft geen beschikbare kamers voor de door jou gekozen criteria.

Toon hotels vlakbij Verwijder datumselectie
Accommodaties zoeken...

Oeps, er is iets misgegaan...

Je kunt het opnieuw proberen

Als dat niet werkt, herlaad de pagina.

Oeps, er is iets misgegaan...

Je kunt het opnieuw proberen

Als dat niet werkt, herlaad de pagina.

details are loading...

Hotelinformatie

  • Podbielskistraße 21-23, 30163 , Hannover, Duitsland
  • Inchecken 15:00

  • Uitchecken 12:00

  • 24-uurs receptie

  • Eerder inchecken? Je kunt nog niet naar de kamer, maar je kunt je bagage wel alvast afgeven.

  • Toegestaan: Op alle kamers

  • 20 € Per huisdier per nacht

  • Het gehele hotel is rookvrij

  • American Express
  • Contanten in lokale valuta
  • Maestro (PIN)
  • MasterCard
  • Visa
  • 205

  • Engels
  • Duits

Goed om te weten

Citytax

Vanaf 01-01-24 wordt in Hannover de citytax ingevoerd. Dit kan leiden tot extra kosten voor je boeking. Neem rechtstreeks contact op met het hotel voor meer informatie.

8.7 /10 Zeer goed
Gebaseerd op 63 echte beoordelingen door onze gasten.
  • Locatie
    8.7
  • Prijs-kwaliteit
    8.5
  • Gastvrijheid en service
    8.7
  • Sfeer in het hotel
    8.8
  • Inrichting en comfort
    8.6
  • Properheid / hygiëne
    8.7
  • Locatie
    8.7
  • Prijs-kwaliteit
    8.5
  • Gastvrijheid en service
    8.7
  • Sfeer in het hotel
    8.8
  • Inrichting en comfort
    8.6
  • Properheid / hygiëne
    8.7
8.7 /10 Zeer goed
Gebaseerd op 63 echte beoordelingen door onze gasten.
  • Locatie
    8.7
  • Prijs-kwaliteit
    8.5
  • Gastvrijheid en service
    8.7
  • Sfeer in het hotel
    8.8
  • Inrichting en comfort
    8.6
  • Properheid / hygiëne
    8.7
  • Locatie
    8.7
  • Prijs-kwaliteit
    8.5
  • Gastvrijheid en service
    8.7
  • Sfeer in het hotel
    8.8
  • Inrichting en comfort
    8.6
  • Properheid / hygiëne
    8.7
7.7 /10 Goed
Anoniem - Deutschland
13 april 2026 , Stel ouder dan 35 jaar
  • De locatie is fantastisch.
  • Die Lage ist super.
  • De lichtomstandigheden in kamer 121, met name in de badkamer en de gang, zijn even wennen.
  • Die Lichtverhältnisse im Zimmer 121 besonders im Bad oder Flur sind gewöhnungsbedürftig.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
8.7 /10 Zeer goed
Anoniem - Deutschland
1 Januari 2026 , Stel ouder dan 35 jaar
  • Geen opmerkingen
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
9.1 /10 Fantastisch
Andree Müller - Deutschland
8 december 2025 , Groep
  • Geen opmerkingen
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
9.0 /10 Fantastisch
Anoniem - Deutschland
30 september 2025 , Stel ouder dan 35 jaar
  • Zeer centraal gelegen. We komen al jaren naar het Novotel Hannover.
  • Sehr zentral gelegen. Wir kommen schon seit sehr vielen Jahren in das Novotel Hannover
  • Helaas is parkeren buiten in de ondergrondse garage erg duur.
  • Leider ist das externe Parken in der Tiefgarage sehr teuer.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
7.9 /10 Goed
Anoniem - Deutschland
1 september 2025 , Stel ouder dan 35 jaar
  • Stilte voor Hannover
  • Ruhig für Hannover
  • Zeer dure ondergrondse parkeergelegenheid werd door het personeel aanbevolen als een goede optie. Krakend beddengoed.
  • Sehr teuere Tiefgarage wurde vom Personal als günstig empfohlen. Kratzige Bettwäsche.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
7.9 /10 Goed
Anoniem - Deutschland
11 Augustus 2025 , Groep
  • Geen opmerkingen
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
8.7 /10 Zeer goed
Anoniem - Deutschland
15 Mei 2025 , Gezin met kinderen tot 12 jaar
  • Geen opmerkingen
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
10.0 /10 Fantastisch
Anoniem - Nederland
5 Mei 2025 , Stel ouder dan 35 jaar
  • Geen opmerkingen
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
9.0 /10 Fantastisch
Anoniem - Deutschland
28 april 2025 , Stel ouder dan 35 jaar
  • Zeer goede transportverbindingen; Op slechts twee minuten loopafstand ligt het metrostation, vanwaar u in een mum van tijd in het stadscentrum bent. Het hotel biedt zeer mooie en ruime kamers, de schoonmaak is erg goed en het linnengoed wordt regelmatig verschoond (geen voorafgaande kennisgeving vereist). Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en smakelijk.
  • Sehr gute Verkehrsanbindung, innerhalb von zwei Minuten ist man bei der U-Bahn-Station, mit der man innerhalb kürzester Zeit in die Stadtmitte gelangt. Das Hotel bietet sehr schöne und geräumige Zimmer, die Sauberkeit ist sehr gut, der Wäschewechsel regelmäßig (muss vorher nicht angemeldet werden). Das Frühstücksbuffet ist sehr umfangreich und schmackhaft.
  • De WiFi-verbinding is te zwak. Het duurde een eeuwigheid voordat een website openging.
  • Der WLAN zu schwach. Es dauerte ewig, bis sich eine Internetseite öffnete.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
9.1 /10 Fantastisch
Anoniem - Deutschland
27 april 2025 , Gepensioneerd stel
  • Het hotel ligt zeer centraal. Het stadscentrum bereikt u te voet in iets minder dan 2 km. Anders ligt het dichtstbijzijnde metrostation op een steenworp afstand. Zeer mooie kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel.
  • Das Hotel liegt super zentral. Man kann die Stadtmitte in knapp 2 km zu Fuß erreichen. Ansonsten ist die nächste U-Bahn Station nur einen Steinwurf entfernt. Sehr schönes Zimmer, gutes Frühstück, freundliche Servicekräfte.
  • Helaas ging de whirlpool tijdens ons verblijf van 3 dagen kapot en konden we hem niet gebruiken. Maar dat was slechts een tijdelijk negatief punt.
  • Der Whirlpool war während unseres 3 tägigen Aufenthalt leider defekt und konnte nicht benutzt werden. Aber das war ja nur ein temporärer Minuspunkt.
Markeren als ongepast Gemarkeerd als ongepast
Beoordelingen bijwerken...

Oeps, er is iets misgegaan...

Je kunt het opnieuw proberen

Als dat niet werkt, herlaad de pagina.

Parkeren Parking bij hotel 30 € per dag
Inchecken 15:00 - Uitchecken 12:00
Huisdieren
  • Toegestaan: Op alle kamers
  • 20 € Per huisdier per nacht
Roken Het gehele hotel is rookvrij