Informatie over het Coronavirus en hotels
Laatst bijgewerkt op: 05-01-2021
Laatst bijgewerkt op: 05-01-2021
Ieders gezondheid staat op de eerste plaats en bij HotelSpecials volgen we de situatie rondom het coronavirus (COVID-19) op de voet. Middels deze pagina houden we jou up-to-date over het laatste nieuws m.b.t. de reisbranche. Hieronder beantwoorden we de veelgestelde vragen over de gevolgen van het coronavirus op jouw verblijf.
MAATREGELEN IN HOTELS
Heb je vragen over de maatregelen die een hotel treft?
Dan adviseren wij jou om direct contact op te nemen met het desbetreffende hotel. Waarom? Omdat dit de snelste manier is om een antwoord te verkrijgen. Zoals je wellicht gehoord hebt, worden er per land en zelfs per regio besluiten genomen m.b.t. veiligheid. Het hotel weet het beste wat hun situatie is. Je kunt de contactgegevens van het hotel terugvinden in je reservatiebevestiging.
Ben je je reservatiebevestiging kwijt? Vraag hem dan heel eenvoudig opnieuw aan via deze link.
Tips voor je op reis gaat:
- Hoe kan je veilig op reis gaan?
- Ik wil naar het buitenland reizen, waar moet ik rekening mee houden?
- Bekijk altijd het laatste nieuws van de FOD Volksgezondheid.
RESERVERING ANNULEREN?
Wanneer je een reservering via HotelSpecials hebt gemaakt, kun je alleen annuleren volgens de annulatievoorwaarden. Indien het gaat om een vooruitbetaalde reservering aan HotelSpecials, krijg je je geld teruggestort op je rekening. De betaalde servicekosten en eventuele kosten van een afgesloten annulatieverzekering zijn niet terug te vorderen. Voor meer informatie over een afgesloten annulatiesverzekering verwijzen we je door naar Allianz.
Bekijk hier al je vragen omtrent het annuleren van een reservering.
Uitzondering: wanneer je een reservering hebt gemaakt met een voucher en je annuleert deze reservering weer, wordt een vooruitbetaalde reservering teruggegeven in de vorm van een voucher.
Lees hier de voorwaarden en hoe je deze kunt verzilveren.
CONTACT MET HOTELSPECIALS
HotelSpecials werkt nog steeds voor een groot deel vanuit huis wat de nodige uitdagingen met zich meebrengt. Desalniettemin doet ons team elke dag zijn uiterste best om iedereen tegemoet te komen. Helaas zal het hierdoor langer duren voordat je antwoord krijgt op jouw gestelde vraag. Hiervoor onze excuses.
We adviseren je om de veelgestelde vragen goed door te lezen, want vaak staat jouw antwoord hier al tussen. Heb je een reservering gemaakt en heb je specifiek een vraag voor het hotel? Dan staat het telefoonnummer van het hotel in je reservatiebevestiging en kun je hen direct contacteren.
Mocht toch blijken dat je jouw antwoord niet kunt vinden, dan kun je uiteraard met ons contact opnemen.