Hoi, waarmee kunnen we je helpen?

Veel gestelde vragen

  • Het lukt niet om te betalen. Wat moet ik doen?

    Wanneer de afschrijving van het verschuldigde bedrag aan onze website is mislukt, krijg je per e-mail een herinnering. In deze e-mail vind je een link waarin wij je vragen online het openstaande bedrag alsnog te betalen via iDEAL of creditcard. 
     

  • Je reserveringsbevestiging kwijt of niet ontvangen?

    Heb je meer dan een half uur geleden via HotelSpecials geboekt, maar nog geen reserveringsbevestiging van ons gehad? Wij hebben onderstaande stappen opgesteld om je hierbij te helpen:

    1. Controleer eerst of de bevestiging in de map met ongewenste mail terecht is gekomen. 

    2. Staat de reserveringsbevestiging niet in je spam? Zoek in je emailfolder naar @hotelspecials.nl . Het kan mogelijk zijn dat je op deze manier de reserveringsbevestiging in je mailbox vindt. Zorg er ook voor dat dit e-mailadres is toegevoegd aan je lijst van veilige afzenders.

    3. Je mail niet in je inbox of ongewenste mail gevonden? Vraag dan zelf een nieuwe bevestiging aan. LET OP: gebruik hiervoor hetzelfde e-mailadres waarmee je de boeking hebt gemaakt en zorg dat er geen spelfouten zijn.

    4. Is het alsnog niet gelukt? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Hoe kan ik het saldo van mijn HotelCadeau/-voucher bekijken?

    Beschouw hier het saldo van je HotelCadeau: Saldocheck. Wanneer je een HotelCadeau via de mail hebt ontvangen, staat de waarde en geldigheid altijd in de e-mail vermeld. 

  • Hoe verzilver ik mijn Hotelvoucher?

    Heb jij een HotelCadeau of een voucher? Volg dan onderstaande stappen om je HotelCadeau/voucher te verzilveren:
     

    • Bekijk het hotelaanbod op onze website
    • Selecteer een hotel naar keuze
    • Maak je reservering
    • Vul in Stap 2 van het boekingsproces jouw kaart- of vouchernummer plus code in en klik op Toevoegen
    • Let op: Bij gebruik van een HotelCadeau/voucher dient het bedrag van het verblijf direct te worden betaald via iDeal of creditcard, ondanks de hotelvoorwaarden.
    • Bevestig en betaal je overnachting
    • Je HotelCadeau/voucher is verzilverd!
    • Tip: bewaar je HotelCadeau/voucher zorgvuldig, totdat het verblijf heeft plaatsgevonden. Mocht je in het geval van een annulering recht hebben op teruggave, dan wordt het tegoed teruggestort op je HotelCadeau/voucher.
       

    Let op: een HotelCadeau/voucher is alleen te verzilveren tijdens de boeking via onze website of klantenservice, niet bij het hotel. Bij een eventuele restwaarde blijft het bedrag op jouw HotelCadeau/voucher staan. Enkele hotels zijn uitgesloten.

    Heb je meerdere HotelCadeaus of vouchers? Neem dan contact op met onze onze klantenservice.

  • Op welke manieren kan ik betalen?

    De servicekosten en kosten van een eventueel afgesloten annulatieverzekering (en de verblijfskosten in geval van een vooraf betaalde Special) kun je betalen via iDEAL of creditcard. HotelSpecials accepteert MasterCard, Visa en American Express. Bij een telefonische reservering is het niet mogelijk de verschuldigde kosten met iDEAL te voldoen.

    Voor de meeste Specials geldt dat de verblijfskosten ter plaatse bij het hotel moeten worden voldaan tijdens het in- of uitchecken. Voor meer informatie over de specifieke betaalmethoden van de verblijfskosten ter plaatse kun je contact opnemen met het door jou gereserveerde hotel. De contactgegevens van het hotel vind je terug op de reservatiebevestiging. 

Zoek op onderwerp

Heb je nog vragen?

Meer informatie