Deel dit hotel

Veelgestelde vragen
Lokaal tarief | ma-vr 09.00-22.00 za 10.00-18.00 zo 10.00-22.00

Botel Ophoven

Maasdijk 1 bus 5, 3640, Ophoven, België

Bekijk op kaart

 
  • Slapen op het water!
  • Prachtig Rivierpark
  • Unieke beleving

Een unieke en rustgevende beleving! Dat is de ervaring wanneer je overnacht op het water in Botel Ophoven. In Limburg...

Meer informatie
Vanaf
60,-
Per kamer per nacht
  • Standaard Hut exclusief ontbijt

Veelgestelde vragen over het hotel

Hotel

Kan ik eerder inchecken dan staat aangegeven? Ja, dit is mogelijk. U kunt echter nog niet op uw kamer en het hotel beschikt niet over een bagage opslag.

Wat zijn de openingstijden van de receptie? De receptie is geopend van 09:00 tot 18:00.

Is het hotel geschikt voor mindervaliden? Nee, het hotel is niet geschikt voor mindervaliden.

Beschikt het hotel over een lift? Nee, het hotel beschikt niet over een lift.

Is het hotel rookvrij? Het hotel is geheel rookvrij.

Beschikt het hotel over een eigen parkeerplaats? Ja, het hotel beschikt over een gratis parkeerplaats.

Kan ik een parkeerplaats reserveren? Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Zijn huisdieren toegestaan in het hotel? Nee, er zijn geen huisdieren toegestaan.

Kamer

Hoeveel kamers heeft het hotel? Het hotel beschikt over 12 kamers

Kan ik een kamer met voorkeursuitzicht boeken? Nee, het is niet mogelijk een kamer met voorkeursuitzicht te boeken.

Kan ik een voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer? Nee, u kunt geen voorkeur opgeven voor de ligging van de kamer.

Heeft het hotel allergievrije kamers? Nee, het hotel heeft geen allergievrije kamers.

Kan ik voorkeur opgeven voor een rokers of niet-rokers kamer? U kunt geen voorkeur opgeven voor roken/niet roken.

Kan er een baby op de kamer slapen? Ja, de baby slaapt gratis op de kamer van de ouders. U moet uw eigen babybedje meenemen.

Is het mogelijk met drie personen op een kamer te slapen? Nee, dat is helaas niet mogelijk.

Kan ik voorkeur opgeven voor losse bedden of een tweepersoonsbed? Het hotel heeft alleen losse bedden (twin).

Ligging

Hoe ver ligt het hotel van het treinstation? Het hotel ligt 34 km van een treinstation Genk.

Hoe ver ligt het hotel van het vliegveld? Het hotel ligt 60 km van het vliegveld Eindhoven.

Hoe ver ligt het hotel van de bus? Het hotel ligt 0.7 km van een bushalte Belbus.

Restaurant

Is het mogelijk om het ontbijt op de kamer te serveren? Nee, dit is niet mogelijk

Is het mogelijk om een lunchpakket te krijgen? Ja, de kosten hiervoor bedragen 10.00 € per lunchpakket.

Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen? Ja, er wordt rekening gehouden met de volgende diëten: diabetes, halal, koosjer, glutenvrij, zoutarm, vegetarisch.

Veelgestelde vragen over de reservatie

Reservatie

Hoe gaat de reservatie in zijn werk? Heb je een kamer of special gevonden die aan jouw wensen voldoet? Dan kun je deze zowel telefonisch als via internet reserveren.

Telefoon
Contacteer ons via 078-480903 (lokaal tarief). Onze Service Desk is op de volgende tijden telefonisch bereikbaar: maandag t/m vrijdag (08.30-22.30 uur), zaterdag (10.00-18.00 uur) en zondag (10.00-18.00 uur).

Internet
Wil je via het internet reserveren? Kies dan de kamer of special op de door jou gewenste datum en klik op reserveer. Volg alle stappen en je reservatie is zo gemaakt.

Binnen een half uur na het reserveren (zowel via internet als telefonisch) wordt er een e-mail ter bevestiging gestuurd. Het reservatienummer geldt als bevestiging. Geen bevestiging ontvangen? Vul dan het contactformulier in of bel ons op 078-480903 (lokaal tarief).

Is het mogelijk een kamer alleen overdag te reserveren? Via HotelSpecials.be is het alleen mogelijk om een reservatie te maken met een minimaal verblijf van 1 nacht. Wij bieden geen hotels met dagtarieven aan.

Is het mogelijk om een Special meerdere malen achter elkaar te reserveren? Ja, dit is mogelijk. Wanneer deze optie niet beschikbaar is op de website, kun je onze Service Desk contacteren via telefoonnummer 078-480903 (lokaal tarief).

Waar kan ik terecht met vragen over de beschikbaarheid van een kamer? De actuele beschikbaarheid kun je via onze website controleren op de detailpagina van het door jou gekozen hotel. De beschikbaarheid van een kamer kan per dag, of zelfs per moment, verschillen. Wij raden je aan om bij vragen over de beschikbaarheid telefonisch contact op te nemen met onze Service Desk via telefoonnummer 078-480903 (lokaal tarief).

Is het belangrijk om de aankomsttijd door te geven bij de reservatie? Gereserveerde kamers zijn op de dag van aankomst tot 18.00 uur gegarandeerd, tenzij anders is aangegeven. Indien je op de dag van aankomst na 18.00 uur in het hotel arriveert, dien je het hotelpersoneel hiervan voortijdig telefonisch op de hoogte te stellen, zodat zij de kamer(s) vast kunnen houden. Wanneer er al een aankomsttijd bekend is, dien je dit vroegtijdig aan te geven.

Vanaf welke leeftijd kan ik reserveren? Reserveren via HotelSpecials.be is mogelijk vanaf de leeftijd van 18 jaar. Er dient minimaal één persoon van 18 jaar of ouder aanwezig te zijn tijdens het verblijf.

Wat houdt laagste prijsgarantie van HotelSpecials.be in? HotelSpecials.be biedt haar gasten de laagste prijsgarantie. Dit betekent dat je op het moment van reserveren gegarandeerd de laagste prijs betaalt voor een aanbieding op onze website. Deze laagste prijsgarantie wordt dagelijks geüpdatet en gecontroleerd.

Mocht je dezelfde aanbieding bij een vergelijkbare aanbieder toch goedkoper aantreffen, dan betalen wij jou het verschil terug. Er zijn echter de volgende voorwaarden aan verbonden: 
- Identiek kamertype en aantal personen 
- Identieke aankomstdatum 
- Uiterlijk 24 uur na het maken van de reservering
- Alle prijzen zijn excl. eventuele citytax en servicekosten voor Specials (€ 10,00 bij 1 nacht en € 15,00 bij 2 of meerdere nachten) 
- Identieke annuleringsvoorwaarden 
- Identieke betalingsvoorwaarden 
- Identieke inhoud van de special of het arrangement