Veelgestelde vragen

Kan ik mijn reservering op een later tijdstip wijzigen?

  • Hoe kan ik een reservering wijzigen?

    Om een reservering te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) kun je dit aan ons doorgeven via het contactformulier onder vermelding van het reserveringsnummer of telefonisch via ons lokale telefoonnummer dat je in de reserveringsbevestiging vindt. Voor gebruik via ons lokale telefoonnummer worden, buiten de kosten van jouw telefoongebruik, als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht.

    HotelSpecials berekent geen wijzigingskosten. Afhankelijk van het soort wijziging, kan het zo zijn dat het hotel een extra bedrag in rekening brengt. Mocht het hotel extra kosten rekenen, dan overleggen wij deze kosten vanzelfsprekend met je.

  • Hoe kom ik in contact met HotelSpecials?

    Onze Service Desk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 22.00 uur, op zaterdag van 10.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 22.00 uur op telefoonnummer 078-480903 (lokaal tarief). Je kunt ook het contactformulier invullen.

    Klachten
    Heb je een klacht? Dien deze dan zo snel mogelijk in via klachten@hotelspecials.be. Klachten kunnen tot uiterlijk 2 maanden na afloop van de reservering in behandeling worden genomen.

  • Is een reservatie naderhand nog te wijzigen?

    Om een reservatie te wijzigen (bijvoorbeeld naar een andere aankomstdatum) dient dit aan ons doorgegeven te worden via het contactformulier onder vermelding van het reservatienummer of telefonisch via ons lokale telefoonnummer dat je in de reservatiebevestiging vindt. Voor gebruik via ons lokale telefoonnummer worden, buiten de kosten van jouw telefoongebruik, als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wijzigingen zijn altijd op aanvraag en alleen mogelijk indien het hotel hiervoor akkoord geeft. HotelSpecials.be rekent geen wijzigingskosten wanneer je bijvoorbeeld de aankomstdatum van je reservatie wilt wijzigen, afhankelijk van de voorwaarden van de door jou gereserveerde Special. Het hotel kan eventueel wel extra kosten rekenen wanneer jouw Special op de gewijzigde datum in een hogere prijsklasse valt. Daarnaast wordt de prijs hoger wanneer je van 1 naar meerdere nachten wijzigt.

  • Hoe kan ik de aankomstdatum van mijn reservatie wijzigen?

    Wanneer je verhinderd bent op de gereserveerde datum kun je onze Service Desk contacteren via ons lokale telefoonnummer dat je in de reservatiebevestiging vindt of door het contactformulier in te vullen. Voor gebruik via ons lokale telefoonnummer worden, buiten de kosten van jouw telefoongebruik, als vanzelfsprekend geen kosten in rekening gebracht. Wij kijken dan of we je reservatie kunnen verzetten naar een nieuwe datum. Het wijzigen van de reservatie via HotelSpecials.be is in principe kosteloos, afhankelijk van de voorwaarden van de door jou gereserveerde Special. Het hotel zelf kan eventueel wel extra kosten rekenen wanneer jouw Special op de gewijzigde datum in een hogere prijsklasse valt.

  • Hoe kan ik het aantal personen, het hotel of arrangement wijzigen?

    Wijzigingen zijn alleen mogelijk indien het hotel hiervoor akkoord geeft. Wil je bijvoorbeeld een wijziging aanbrengen in de Special, aantal personen of gereserveerde hotel, contacteer dan onze Service Desk

  • Hoe kan ik contact opnemen met HotelSpecials.be?

    De Service Desk is 7 dagen per week geopend en is bereikbaar via Facebook, telefonisch en per mail. Kijk hier voor openingstijden en contactmogelijkheden.