Deel dit hotel

Veelgestelde vragen
ma-vr 08:30-22:30 za 10:00-18:00 zo 10:00-22:00 | Lokaal tarief

HotelWeek, dé hotelactie van het jaar


Dé hotelactie van het jaar is alweer voorbij!

Tijdens HotelWeek kon je van 22 november 2016 tot en met 28 november 2016 tegen extreem lage prijzen een luxe 4- of 5-sterrenhotel reserveren. Slechts één week heb je de kans gehad om deze unieke deals van tophotels te kunnen reserveren! De overnachting van HotelWeek WinterWeek 2016 vindt plaats tussen begin december en eind maart en is altijd inclusief ontbijt. HotelWeek is een jaarlijks terugkerend evenement en is een initiatief van HotelSpecials.be. Voor het jaar 2017 zijn we compleet nieuwe HotelWeek concepten aan het creëren.

Op de hoogte blijven?

Natuurlijk willen wij jou de exclusieve kans geven om vroeg te boeken! Schrijf je daarom in voor de nieuwsbrief en beleef voorpret met onze sneak previews en misschien wel een plezante vroegboekactie. Ook via onze Facebookpagina kun je HotelWeek blijven volgen en ben je op de hoogte van alle ins- & outs.

Wil je buiten HotelWeek eens kijken wat HotelSpecials je te bieden heeft? Bekijk dan hier of er een hotel is dat bij je past!

Informatie HotelWeek WinterWeek 2016

Op 22 november 2016 om 10.00 uur was de laatste editie van HotelWeek. Een week lang waren er luxe 4-sterrenhotels en 5-sterrenhotels te reserveren tegen lage prijzen. De prijzen van HotelWeek WinterWeek 2016 zijn per persoon per nacht op basis van tweepersoonsbezetting, incl. btw en exclusief servicekosten en eventuele citytax. De servicekosten bedragen 10 € bij een verblijf van één nacht en 15 € bij een verblijf van twee of meer nachten. Tijdens HotelWeek WinterWeek 2016 heb je tot en met 28 november de tijd om jezelf te trakteren op een goedkoop verblijf in een luxe 4-sterren of 5-sterrenhotel.

Belangrijk om te weten

  • Telefonisch reserveren is niet meer mogelijk, maar je kunt voor vragen terecht bij onze servicedesk via 078-48 09 03 (lokaal tarief);
  • Vragen kun je stellen via info@hotelspecials.nl;
  • De reservatie is definitief als je een reservatiebevestiging hebt ontvangen;
  • Het kosteloos wijzigen en annuleren van een reservatie is niet mogelijk, de volledige kosten worden in rekening gebracht;
  • Het is alleen mogelijk om incorrecte persoonsgegevens te wijzigen;
  • Kosteloos annuleren of wijzigen is niet mogelijk, de volledige kosten worden in rekening gebracht.